الأربعاء، 20 أغسطس 2008

لية انا زملكاوي لية انا زملكاوي ؟؟؟؟؟؟
لية شجعت الزمالك؟؟؟؟
البداية كانت وانا صغيراول اما الواحد ابتدي يتفرج علي كورة كنت بتفرج بحيادية
كان الاهلي بيكسب ساعتها وكان واخد 4 دوري قلت اشوف ابقي اهلاوي
كان عنده لعيبة مش بطالة لكن في نفس الوقت احنا كان عندنا لعيبة جامدة جدا وكان الاهلي بيترعب من حاجة اسمها زمالك
المهم في يوم من الايام قاعد بتفرج علي ماتش عرفت ان ابويا زملكاوي قلت اراجع نفسي
اتفرج علي الزمالك اتفرجت عجبني الزمالك اشرف قاسم واسماعيل يوسف واحمد الكاس وايمن منصور والغندور ونادر السيد
وبنلعب في افريقيا وملوك افريقيا فكرت ابطال الدوري وابطال افريقيا وقررت اني اختار الاعظم الزمالك
مخترتش نادي الحكومة لاني مش بحب الحكومة مخترتش نادي الصحافة والحكام لاني محبتش اني اشجع نادي يكون بيكسب بالعوامل الخارجية
وبعدين الفكر اتغير من مجرد اني اشجع نادي لاني ابقي واحد من مجموعة عايزة الفريق ديما علي منصات التتويج
وابتدي مشواري مع الرابطة ثم الوايت نايتس والان نبدا تحدي جديد مع بعضنا البعض هو تحدي كامل العدد في موسم سيختم انشاء الله ببطولتين عزيزتين علينا

ليست هناك تعليقات: